A Fundación Arume asina con Medio Rural un convenio para impulsar en Galicia a mellora xenética do piñeiro

Firma do convenio para a mellora xenética do pino de Galicia

O obxectivo é ofrecerlle ós propietarios forestais planta de alta calidade, para o que se inicia unha colaboración público – privada con participación de toda a cadea forestal e da madeira

Os viveiros galegos, agrupados en VIFOGA, e o Centro de Investigación Forestal de Lourizán emprenden un programa de produción de planta de alto valor xenético

Leer máis

O piñeiro de Galicia benefíciase do aumento da demanda mundial de madeira, cunha suba de prezos e de operadores interesados na súa transformación

Pino de Galicia

As coníferas galegas encarecéronse arredor de 5 euros / tonelada na primeira metade do 2021, con perspectivas de que continúen as subas de prezo no segundo semestre do ano.

Propietarios forestais e industria da madeira están ante a oportunidade de consolidar unha mellora estrutural para o piñeiro, máis alá da situación coxuntural favorable.

Leer máis

Oportunidades de investimento no monte en compensación de emisións: xornada de Abanca en vídeo.

Neste vídeo, recóllense todas as intervencións e ponencias presentadas na xornada que organizou Abanca para abordar as posibilidades de investimento no monte, no marco da compensación de emisións de CO2 e da bioeconomía.

A xornada celebrouse o pasado decembro, con participación de destacados expertos e técnicos.

Leer máis

Piñeiros resistentes ó nematodo, dispoñibles para a súa comercialización en viveiros

Piñeiros resistentes ó nematodo no CIF Lourizán.

O viveiro xestionado pola Xunta en Bértoa (Carballo) xa dispón de semente de piñeiros resistentes ó nematodo. Esa semente pódeselle facilitar a viveiros forestais coa garantía dun control fitopatolóxico estricto. Polo tanto, os propietarios poden solicitarlle ós viveiros estas plantas, que irán identificadas cunha etiqueta rosa.

Leer máis

A Fundación Arume e a cooperativa Clun asinan un convenio que abre unha ruta de descarbonización para a economía galega

A Fundación Arume e a cooperativa CLUN veñen de asinar un convenio de colaboración polo que se comprometen a impulsar de xeito conxunto proxectos forestais. A alianza entre o sector forestal e o sector lácteo constitúe un fito histórico e inicia o camiño para que as empresas galegas compensen as súas emisións de CO2 con investimentos no monte, que como é sabido, actúa de sumidoiro do dióxido de carbono atmosférico. Estes investimentos contribuirán a mitigar o cambio climático e á prevención de incendios en Galicia.