Xornada sobre planta forestal mellorada en Galiforest

A Fundación Arume presentará en Galiforest un balance sobre a obtención de planta forestal mellorada, unha das liñas de traballo da entidade

Xornada sobre planta forestal mellorada en Galiforest

A Fundación Arume presentará en Galiforest (Sergude, Boqueixón) un balance sobre a obtención de planta forestal mellorada, unha das liñas de traballo da entidade. En concreto, a presentación celebrarase o xoves, día 30 de xuño, en quenda de mañá, de 11:00 a 13:00 horas na carpa auditorio da feira.

A sesión será unha mesa redonda que estará moderada por Enrique Martínez Chamorro, director do Centro de Investigación Forestal de Lourizán, e na que participarán:

- Isabel Álvarez (Braña SCL)

- Enrique Fandiño (xerente de Hifas Foresta)

- Margarita Fraga (directora técnica de Cultigar, Fundación Paideia)

- Francisco Lario (responsable de proxectos MFR Tragsa).

- José Martel (xefe do servizo de Saúde e Vitalidade do Monte. Dirección Xeral de Ordenación e Planificación Forestal).

A xornada conta co apoio da Consellería de Medio Rural. Ademais, no marco de Galiforest celebrarase tamén unha sesión sobre a marca Pino de Galicia.